14 Temmuz 2012 Cumartesi

Born Pretty Store Haul - Sanal Yurtdısı Alısverisi

Nail art dediğiniz zaman iş sadece oje ile bitmiyor maalesef.İyi bir nail art yapmak istiyorsanız ve bunu profesyonelce icraa etmeyi arzuluyorsanız bunun için bazı ekipmanlara ve süslemelere ihtiyaç duyuyorsunuz.Bu benim tutkum olduğumdan mütevellit hiç bir masraftan kaçınmıyorum ve bunu üzülerek dile getiriyorum çünkü bu hobim beni oyalamak dılında hiç bir getirisi olmamakla berbaer maddi anlamda da çok büyük götürülere sebep olabiliyor kimi zaman:)

Ancak gözlemlediğim ve takibe aldığım bloglarda gördüğüm,adını sıklıkla duyduğum bir site vardı.Born Pretty Store.Merak ettim,araştırdım.Gerçekten inanılmaz derecede ürün yelpazesi bulunan ve fiyatların aşırı uygun olduğu bir site olduğunu gördüm.Bir kaç bloggerın site ile anlaşması olduğunu ve bu sitenin bloggerlara özel bir kod verdiğini bu kodlarla da %10'a varan indirimler yaptığını öğrendim.Üstelik free shipment yani ücretsiz kargo ile.Düşünebiliyor musunuz?Üstelik sadece nail art üzerine de değil.Çeşitli kozmetik ürünler ile ilgili olarak ta alışveriş seçeneği olan bir site.Ancak zannediyorum ki Türkiye Gümrük kanunlarına göre maalesef kozmetik sınıfına dahil olan ürünleri artık yurtdışından getirmemiz söz konusu değil.Neyse bunca güzelliği gördükten sonra bu nail art cennetine dayanamadım ve tabii ki bir alışveriş yaptım :)İşte aldıklarım..


Bu bebeklerin toplamı 12.24 dolar.Yani 25 lira civarı.Bunları Türkiye'de aracısız bulabileceğiniz bir yer yok.Şimdi şimdi bazı satıcılar facebook veya gittigidiyor gibi sitelere getirmeye başladılar fakat maalesef fiyatlar uçmuş durumda.Burada gördüğünüz sette 5 adet farklı boyutlarda dotting pen Türkçesi noktalama kalemi,kalp-yıldız ve yuvarlak olmak üzere 3 adet tırnak taşı kutusu,4 adet tırnak yapışkanı ki japon yapıştırıcı asılnda:) ve 10 adet kütikül itici veya taş yapıştırmada yardımcı olmak üzere kullanacağınız portakal ağacından yapılmış büyük kürdanlar? var.Görüldüğü üzere muazzam...Peki bitti mi?Hayır tabii ki de:)

Bunlar da nail art fırçalarım.Zannediyorum büyük kırtasiyelerde bulabilme imkanınız var ancak böyle bir seti bu denli cüzii bir fiyata temin edebileceğinizi sanmıyorum.Bu bebekler ben aldığımda 3.51 dolar idi ancak şu an kampanyaları varmış ve 2.80 dolara düşmüş.Yani 6 lira bile değil!0 - 00 - 000 - 0000 numaraları olmak üzere 4 adet ince fırçalar bunlar.Desenlerimi elimle çizdiğimde veya ufak düzeltmeler yaparken bu yavrular çok işime yarıyor.Şiddetle tavsiye:)


Gelelim yaşadığım kötü tecrübeye.Normalde Çin'den gönderimi gerçekleşen bu ürünlerin en geç 8 haftada elimde olması gerekiyordu.Ancak tam 12 hafta bekledim.Ne gelen var ne giden...Dayanamayıp siteye bir mail attım.Ve inanılmaz hızlı bir şekilde cevabı geldi.Yanılmıyorsam Sophia Hanımdı benimle ilgilenen kişi.Şimdi şöyle bir olay var ki kendilerinin gerçekten bir suçu yok bu durumla ilgili.Fakat ben sipariş verirken gönderi takip numarasını satın almayı unutmuşum.Eğer gönderinizi takip etmek istiyorsanız 3 dolar karşılığında size siparişinizin durumunu takip edebileğiniz bir numara veriyorlar-mış.Ben bunu bilmiyordum.Ve Sophia Hanım beni bu konu ile ilgili bilgilendirdi.Söz konusu 3 doları yatırdığımda siparişimi tekrar göndereceklerini ve yanında da gönderi takip kodunu verebileceklerini söyledi.Eee çok istediğim için bu yavruları kabul ettim.Ve 3 hafta içinde bu bebekler ellerimin arasındaydı:)Maalesef bu gibi durumlar yaşanıyor nereden kaynaklandığını bilmiyorum ama "kayıp posta" olayları maalesef gerçek.O yüzden siz siz olun eğer sipariş verecekseniz gönderinizin durumunu takip edebilmek için gönderi numaranızı da satın alın.Böylece istediğiniz anda PTT yi de arayıp pakedinizin durumu hakkında bilgi de edinebilirsiniz kolaylıkla.İlk deneme amaçlı yapmış olduğum bir alışveriş idi.Yakın ilgilerinden ötürü tekrar alışveriş yapacağım bir site.Üstelik böyle bir talihsizlik yaşamama rağmen.Evet yılmadım,vazgeçmeyeceğim :D


O kadar dile getirmişkeeeen;
Born Pretty Store için Tık Tık Tık :)


Sormak istediğiniz bir şey olursa çekinmeyiniz,elimden geleni yapmaya çalışacağımdan emin olabilirsiniz.


Gökkuşağının tüm renkleri üzerinizde olsun efenim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder