16 Temmuz 2012 Pazartesi

Essence'den haber var:COLOUR ARTS

Merhabalar;


İlk makyaj yazımı ne üzerine yazayım diye düşünürken yazı resmen önüme geliverdi.Mükemmel bir haber vereceğim sizlere.Haberi okuduğumda çok şaşırdım ve mutlu oldum.Kozmetik dünyasına yeni bir soluk getirecek müthiş ötesi bir fikir ile karşımıza çıkan Essence 'yi yapmış olduğu Ar-Ge çalışmalarından ötürü kutlamak istedim.Tabii ki beni burdan duyacak değiller ama gerçekten takdire şayan bir iş yapmışlar.Konuya dönecek olursak,aslında ilk paragraflarda "hadi ya bunlar olan şeyler zaten" diyeceksiniz ama ikinci kısımda olayın güzelliği karşısında benim gibi çıldıracağınızdan eminim.


Eveeet,ilk olarak 20 adet renkleri birbirinden güzel pigmentlerden bahsetmem gerek.İşte bildiğiniz pigment bunlar,toz halindeki müthiş renkler.Aşağıda isimleri ile birlikte renkleri görebilirsiniz.Daha büyük boyutta görmek için üzerlerine tık-tık-tık-tık :)









Gelelim ürünün mükemmel dediğim kısmına.Aşağıda üç adet daha ürün ile tanıştıracağım sizleri.Bunlar göz farı bazı,ruj bazı ve oje bazı.Evet yanlış duymadınız.Yukarıdaki o birbirinden güzel 20 adet bebeği bu bazlar ile hem far hem ruj hem de oje olarak kullanabilirsiniz.




Bu koleksiyona artı olarak gelen karıştıma kabı ve aplikatör de çok kullanışlı ürünler.Pigmentleri far bazı ya da ruj bazı ile karıştırırken gerçekten çok gerekli olacaktır.Gerçi bu kapları Watson's larda krem kabı adı altında da bulabilirsiniz.





Billiyorsunuz Essence Gratis mağazalarında satılmaya başlandı yakın zaman önce.Firma yurt dışında Ağustos ayının ikinci yarısında ürünleri piyasaya süreceğini duyurmuş ancak çıkar çıkmaz bize gelir mi hatta bize gelir mi orası muallak maalesef.Ama umudum geleceği yönünde.Ki gelirse ben tüm bazlar ile birlikte en azından 5-6 rengini denemek istiyorum.Kim bilir belki de ilk bende görürsünüz ürünlerin swatchlarını,kısmet :)


Gökkuşağının tüm renkleri sizinle olsun................

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder