13 Temmuz 2012 Cuma

Leopar French

Evettt daha önce de dediğim gibi ilk göz ağrım,en manyağı olduğum konudan başlayarak ilk yazımı bir nail art ile başlatıyorum efenim,tüm blog dünyasına ve nail art tutkunlarına hayırlı ve uğurlu olsuuun:)








Efenim,ilk önce baz olarak kullandığım altın sarısı oje ile başlamak istiyorum.Daha önce dile getirdiğim gibi liseden beri oje biriktiriyorum ve onlara gözüm gibi bakıyorum ve evet bu oje de o gözüm gibi baktığım,bakımını sürekli yaptığım,uzuuuun süre dayanan ojelerimden biri.Golden Rose Care+Strong serisinden numarasını okuyamadığım(e haliyle :D) bir oje.Bunu tırnagınıza french yapar gibi tırnagınızın yarısına gelmeyecek şekilde srüyoruz aksi halde tırnağınız çok kısa ve biçimsiz duruyor.


Daha sonra Pastel ojenin 38 numaralı siyah ojesi var.Kürdanla yaptım bütün o çizgileri.Diğer nail art meraklılarına karşın ben öncelikle çerçeveleri sürüyorum.Böylece ortalarına istediğim rengi uygulamak daha kolay oluyor çevresinde boşluk kalmıyor v.s.


Gelelim ortada kullandığım kahverengi ojeye.O da çooook eskilerden kalma bir oje.Yine Golden Rose ancak bu sefer With Protein serisinden.Numarası 283.Kendinden sedefli,rengi acayip hoş bir oje.Bununla da siyah çizgilerin ortasını kürdanla dolduruyorsunuz.


Ve sıra son olarak üst katman yabancı kaynaklarda da "top coat" olarak bahsedilen son kat ojesinde.Bu da Alix Avien'in bizlerin "parlatıcı"olarak bildiği,hem ojenin daha parlak olarak görülmesini sağlayan hem de dayanıklılığını arttıran ve oje sürme ritüelimin son evresi olan oje.Bu katı da uyguladıktan sonra manikürümüzün sonuna geliyoruz efendim.Şimdilerde ilk yazılarım olduğu için oldukça özeniyorum ve uzun uzun yazıyorum.Umarım bu sebeple okumaktan sıkmamışımdır sizleri,lütfen mazur görünüz:)


Sizi bir-iki fotoğrafla daha baş başa bırakıyor,keyifli denemeler diliyorum efendim:)







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder