15 Temmuz 2012 Pazar

Hey hey hey Taksi :)





Bu yazımda size kafama bir anda esen ve yaptığım ilk manikürlerden olan bu denememden bahsetmek istiyorum.Yaptığımda çok acemi idim ama fikir çok hoşuma gittiği için sizler ile de paylaşmak istedim.Öncelikle böyle hoş bir sarıyı yakalamanız için gereken ve tırnak ucundaki desenleri yapar iken size kolaylık sağlayacak olan işin püf noktasını açıklamak istiyorum.Tırnağınıza iki kat olmak üzere beyaz oje sürüyorsunuz efenim.Ben burda Gabrini'nin Matte Nails serisindeki beyaz 388 nolu ojesini kullanmış idim fakat siz başka beyaz bir oje de kullanabilirsiniz.Daha sonra baz olarak kullandığımız beyaz ojeniz tamamen kuruduktan sonra french manikür için kullanılan hilal şeklindeki tırnak bantlarını ya da bildiğimiz selobantı(parabantı) ta olabilir -ki ben desenin bu şekilde daha hoş durduğunu düşünüyorum- tırnağınızın üst kısmına yapıştırıyorsunuz.Geriye kalan kısımları sarı ojeniz ile iki kat olacak şekilde sürüyorsunuz.Benim kullandığım oje yine Gabrini'nin Elegant Mirror Colors serisinden M12 numaralı ojesi.Tırnaklarınız kuruduktan sonra yapıştırmış olduğunuz bantları çıkarıyorsunuz.Daha sonra ince bir fırça yardımıyla(kürdan da olabilir)ya da en güzel yolu Golden Rose'un Nail art serisindeki siyah oje ile dikey ve eşit rarlıklarla çizgiler çekiyorsunuz.Dolabımda bulamadım kendisini o sebeple numarasını yazamadım kusura bakmayın :( Daha sonra bu çizgileri ortadan bölecek şekilde yatay bir çizgi daha çiziyorsunuz.Sonrasında bir dolu bir boş olmak üzere oluşan karelerin içlerini siyah oje ile dolduruyorsnuz.Son kat olarak ta parlatıcınızı sürüyor iki-üç gün eğer sıkılmaz iseniz bu harika manikür ile dolaşıyorsunuz efenim.Beğendiyseniz ne mutlu.Uygulamış iseniz resimlerinizi bana gönderebilirsiniz ve blogumda isminiz ile yayınlamayı çok arzu ederim.


Gökkuşağının tüm renklerinin üzerinizde olması temennisiyle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder