24 Temmuz 2012 Salı

Moda Kurabiyeleri'nin Catherine Arley Holo Oje Cekilisi

Evet,biraz ara vermiştim yazmaya.Bu sıralar biraz kötü bir moddayım,bir sürü sebep var buna neden olan.Neyse bugün kötü şeylerden bahsetmeye gelmedim elbette aksine beni duyunca çok mutlu eden ve facebooktan da blogtan da takip ettiğim Moda Kurabiyeleri'nin mükemmel çekilişinin haberini sizlere vermek için burdayım.Hani o çok aradığımız fakat bulamadığımız o birbirinden güzel Catherine Arley Holografik ojeleri var ya işte onları bir çekilişe dağıtacakmış.Sizleri de bu durumdan haberdar etmek hem de ben de o mükemmel yavrulara sahip olma şansını kaçırmamak için sizlere çekilişin linkini vermek istedim.Buyrun güle güle katılın,ama onlar en çok benim kusura bakmayın :P

Yavrulara gelinceeeeeee;

Çekilişe katılmak için tık tık tık tık:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder