13 Temmuz 2012 Cuma

Hosgeldim :)



Merhabalar efenim.

Bendeniz Özlem nam-ı diğer Lilith's Kiss.Bir çok sosyal medya mecraalarında bu nicki kullanıyorum,artı yapmış olduğum takıların ve tüm kreatif tasarımların kısacası markamın da adıdır kendisi.Bu konuya eğer kısmet olursa bir başka yazımda değinmek isterim ama bakalım,dediğim gibi her şey kısmet :)

24 yaşında,müzik tutkusuyla yanıp tutuşan,daha önce bir kaç grupta vokallik yapmış,iyi bir metal ve rock müzik dinleyicisiyim.Polimer kilden küçük minyatürler yapmayı seven genelde aykırı hatta çoklarına göre baya marjinal, kafadan hafifçe çatlak bir kızım:) En önemlisi ise tam bir oje delisiyim.O kadar ki lise yıllarımdan beri oje biriktiren bir deliyim.Deliyim diyorum sanırım bu durmumun bir hastalık olması gerek ki çoğu kez cebimdeki son kuruşlarla bile oje aldığımı biliyorum.Şimdilik 270 küsür oje var koleksiyonumda,tam sayısını hatırlamıyorum ziraa dün yine bir oje atağı sırasında gidip bir kaç oje daha almışım.O yüzden bu sayı gün be gün değişmekte.Neyse bununla birlikte makyaj yapmayı,vaktim oldukça kendim ile ilgilenmeyi seven bir dişiyim.Malumunuz öyle bir cinsiz ki karşı cins olsun hem cinsimiz olsun,ikinci hatta üçüncü şahıslara karşı süslenmeyi seviyoruz işte,nabalım? :) Evet nabalım dedim ziraa Selanik göçmeni olan bir aileden geliyorum.Her Türk gencinin olamsı gerektiği gibi Kemalistim.Ait olduğum yerleri göremedim ama birgün umarım görebilme fırsatını yaratacağım efenim:)Dünyanın bana göre en güzel şehri olan ve aşığı olduğum İstanbul'da doğup büyüdüm.Bu yönden gerçekten kendimi çok şanslı adlediyorum.Neyse daha uzarsa destan kıvamında bir yazı yazmış olmaktan korkuyorum.Sizleri sıkmadan gelelim bloğu neden açtığıma...

Dediğim gibi oje olsun makyaj ürünleri olsun kullanmayı,bunlar ile kendimi şımartmayı çok küçük yaşlardan beri seviyorum.Şekil a-1 de görecek olursaaaaak :)




İşte o yaşlardan beri şımartılan bir kız çocuğu olaraktan bu yaşıma kadar kendi çabalarımla elde etiğim bilgi ve birikimi benim kadar merakı olmayan fakat bir şeyler yapmak isteyen izleyecilerimle paylaşmak istedim.Aslında blog açmak konusunda çok kararsız kalmıştım.Malum ülkemizde en ufak bir sorunda karşı tarafa dava açmak olsun,özel hayata saygı olsun vb. şeyleri "muhassır medeniyetler seviyesine" taşımakta biraz güçlük çektiğimiz bir dönemdeyiz.Üzülerek bunu yaşayarak öğrenmiş olduğumdan mütevellit sanal ortamda bu işi yapmayı yani bir blog açıp fikirlerimi beyan edebilmeyi yapıp yapayacağımı çok düşündüm.Ancak dedim ya belki kendimi daha çok kişiye ifade edebilmek,yanlış bildiğimiz doğrularımızı yıkıp yeniden inşaa etmek,birbirmize yardımcı olmak adına birilerinin bir yerlerden başlaması gerektiğine inanan bir bireyim.Dolayısı ile o birilerinden olma konusunda son kararım olumlu yönde oldu.Tüm sanal ortamlardan ve siz değerli izleyicilerimden tek bir ricam var.Yanlışımı gördüğünüz veya yanlış yaptığımı düşündüğünüz yerde beni ilk olarak uyarmanız.Eleştiriye açık bireyler olursak kendimizi daha iyi ve hızlı bir şekilde düzeltebileceğimize inanan biri olarak sizden tek ricam budur.Duyarlılığınıza da şimdiden teşekkür etmek isterim efenim:)

Yazımın sonuna gelmişken sizlere benim bu koca çenemi inatla çekecek olan izleyicilerime,benimle fikir paylaşarak beyin fırtınası yapacak olan bloggerlara,yardımcı olacağını düşünerek benimle ters fikirde de olsa söyleyeceklerini çekinmeden ifade edecek karşıt düşünceli arkadaşlara ve yazılarıma son verinceye kadar benimle birlikte yürüyerek beni destekleyecek herkese şimdiden teşekkürlerimi sunmak istiyorum.
Sizleri çok seviyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm......................
Özlem

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder